Как се създават силни марки вино дискутираха на уъркшоп в УХТ

Публикувано от

„Wine Marketing за българската винена индустрия“ бе темата на уъркшоп, организиран от Университета по Хранителни Технологии – Пловдив на 7 юни 2023 г. Той събра широк кръг от заинтересовани страни от винения сектор с цел разглеждане на ключови аспекти във винения маркетинг.

Уъркшопът предостави на участниците възможността да се срещнат и да споделят идеи с водещи експерти в областта на винения маркетинг, които представиха най-новите тенденции и иновации в брандирането на вина. Основните теми, обсъдени по време на работната среща, включваха стратегии за създаване на силни марки, значимостта на разказването на истории във винения бранш и техники за диференциация на бутиковите български винарски изби.

Лектор беше проф. Наталия Великова, гостуващ преподавател по програма Фулбрайт, от Тексас Тех Университета в САЩ. Д-р Великова провежда изследвания в областта на потребителското поведение, винения маркетинг и винения туризъм. Тя е била координатор на няколко научно-изследователски проекта, свързани с маркетинговото позициониране на вина в различни глобални пазари. Проф. Великова е била гост-професор в Университета на Отаго (Нова Зеландия), Бургундско училище за вино и бизнес в сферата на спиртните напитки (Франция) и Аграрния университет в Грузия (Република Грузия).

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/nvelikova/

След приключване на уъркшопа зам.-ректорът по международна и научна дейност проф. Галин Иванов удостои проф. Наталия Великова с почетния плакет „70 години УХТ“ и с грамота за доброто партньорство с университета.

Прочетете още

Студентски информационен център
тел: +359 32 603 892
e-mail: student_info@uft-plovdiv.bg

Деловодство
тел: +359 32 603 712
e-mail: delovodstvo@uft-plovdiv.bg

Студентски информационен център
тел: +359 32 603 893
e-mail: student_info@uft-plovdiv.bg

Студентски общежития
тел: +359 32 603 891
e-mail: st_comm@uft-plovdiv.bg 

2021 © Университет по хранителни технологии – Пловдив. Всички права запазени.